background:fixed;
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ads

Anlatım Bozukluğu Örnekleri

ANLATIM BOZUKLUKLARI
1- Problemleri karşılıklı anlayış ve birlik içinde çözeceğiz.

2- Ekşi yiyecekleri az, acıyı ise hiç yemezdi.

3- Bu yazıyı değil okumak, anlamak bile imkânsız.

4- Önümüzdeki haftanın önemli programlarını hatırlatmaya çalıştık.

5- Ben ona dostum, o da bana kardeşim derdi.

6- Toplantıda pasta ve meyve suyu ikram edildi.

7- Biricik arzum bu yılki sınavı kazanmak ve iyi bir bölüme girmemizdir.

8- Fabrika ticarî ve polis otosu üretimine geçen yıl ara verdi.

9- Bu işi ben ve sen yapmalısınız.

10- Kendisine bütün sınıf adına teşekkür eder ve tebrik ederim.

11- Yarının mutlu günlerine özlem duyuyorum.

12- Bu bölge coğrafî ve iklim açısından ilgi çekici özelliklere sahiptir.

13- Hiçbiri anlatılanlara inanmıyor, kendi fikrinde ısrar ediyordu.

14- Bir yıl boyunca devamlı çalışarak kazanıldı.

15- Bu yasadan özel ve kamu kuruluşlarında çalışanlar yararlanacak.

16- Beyin zarı iltihapları iyi tedavi edilmezse ölüme hatta sara nöbetlerine yol açabilir.

17- Bu tür konuşmalar gözlerimi yaşartırlar.

18- Şüphesiz ki bu sözleri bazı öğrenciler duymuş olmalı.

19- Bu kitap yayınevinin ölümünün 10. yıl dönümünde ünlü şairin yüce anısına armağandır.

20- Herkes onu görmek istemiyordu.

21- Japonya’daki arkadaşıyla on yıl boyunca karşılıklı mektuplaşmış.

22- Büyüklere gereken saygıyı göstermeli ve incitmemeliyiz.

23- Hiçbiri anlatılanları tam anladı.

24- Bu erikler çok tatlıdırlar.

25- Bu konuda söylenenlere inanıyor, her yerde öne sürüyordu.

26- Ağaç bayramında ben de birkaç fidan ektim.

27 Hiç kimse bu paraya bu işi yapar.

28- Şirketteki mevcut ikilik günden güne büyüyor.

29- Son dakikada attığı golle takımının galip gelmesine yol açtı.

30- Ülkemizde bu tür ameliyatlarda ölüm şansı Avrupa’da yapılanlardan ancak yüzde bir fazladır.

Comments :

0 yorum to “Anlatım Bozukluğu Örnekleri”

Yorum Gönder